Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Grupa: Druga ciąża



avatar # Autor: BiJatka Wysłano: 28.1.2010 (08:28) Odpowiedzi: 25

jakie samopoczucie i objawy w pierwszej ciazy a w drugiej...

Hej mamuski!!!
Podobno kazda ciaza jest inna....napiszcie o swoich doswiadczeniach z okresu ciazy i porodu
avatar # 28.1.2010 (09:10) hej
ja z wlasnego doswiadczenia musze ci powiedziec ze to prawda ze kazda jest inna....
ja z pierwszym dzieckiem czulam sie wspaniale nic mnie nie bolalo bez zachcianek bez humorkow a co najwazniejsze bez wymiotow..poprostu super
a obecnie jestem w 2 ciazy i jest okropnie...(ale dobrze ze juz niedlugo) juz 2 tygodnie po zaplodnieniu ja wiedzialam ze w ciazy jestem( a nawet jeszcze test tego nie pokazywal)(dopiero pokazal jak bylam w 5 tyg) bo juz zaczelam zle znosic.

poznalam ciagle wymioty (4miesiace trwaly) bole calego ciala, humory, kaprysy,zmeczenie.... a najgorsze to bylo to ze z odwodnienia trafilam do szpitala a potem zaczela sie akcja z ciaza zagrozona poronieniem smilie2.gif 20 tygodni na tabletkach podtrzymujacych i dotego w lozku zdana na laske innychsmilie2.gif

ale sie rozpisalam i przepraszam ze taka historie bo przeciez u ciebie moze niebyc tak zle ..na szczescie juz teraz jest dobrze smilie1.gif
powodzenia!!!!!
a i jeszcze jedno pytanko tez spodziewasz sie 2 dziecka???
maciej marek
8 lat 10 miesięcy 27 dni
Jacek Marek
4 lata 8 miesięcy 7 dni
avatar # 28.1.2010 (09:44)
dorotka86 napisała:
# dorotka86 29 minut temu hej ja z wlasnego doswiadczenia musze ci powiedziec ze to prawda ze kazda jest inna.... ja z pierwszym dzieckiem czulam sie wspaniale nic mnie nie bolalo bez zachcianek bez humorkow a co najwazniejsze bez wymiotow..poprostu super a obecnie jestem w 2 ciazy i jest okropnie...(ale dobrze ze juz niedlugo) juz 2 tygodnie po zaplodnieniu ja wiedzialam ze w ciazy jestem( a nawet jeszcze test tego nie pokazywal)(dopiero pokazal jak bylam w 5 tyg) bo juz zaczelam zle znosic. poznalam ciagle wymioty (4miesiace trwaly) bole calego ciala, humory, kaprysy,zmeczenie.... a najgorsze to bylo to ze z odwodnienia trafilam do szpitala a potem zaczela sie akcja z ciaza zagrozona poronieniem 20 tygodni na tabletkach podtrzymujacych i dotego w lozku zdana na laske innych ale sie rozpisalam i przepraszam ze taka historie bo przeciez u ciebie moze niebyc tak zle ..na szczescie juz teraz jest dobrze powodzenia!!!!! a i jeszcze jedno pytanko tez spodziewasz sie 2 dziecka???
Heh chciałam opisać swój stan w ciąży pierwszej i teraz ale mam dokładnie tak samo jak Ty!!! W pierszej ZERO jakichkolwiek objawów a teraz od początku wymioty,zmienne nastroje,zaparcia,zgaga... No po prostu koszmar;/ I przy pierwszej ciąży robiłąm wszystko sama,chodziłam na zakupy,sprzątałam myłam okna,a teraz po umyciu okien trafiłam do szpitala i tez leki na podtrzymanie (Fenoterol masakra;/ ) Także zgadzam się jak najbardziej : KAŻDA CIĄŻA JEST INNA!!!smilie1.gif
Oskarek
9 lat 3 miesiące 9 dni
Filipuś
4 lata 8 miesięcy 6 dni
avatar # 28.1.2010 (10:09) tak jestem w drugiej ciazy dopiero 14 tydzien ale jak do tej pory to moje obydwie ciaze sa takie same......meczarnia przez pierwsze 4 miesiace ....wymioty, mdlosci itd....
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
Oliwia
6 lat 2 miesiące 19 dni
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
avatar # 28.1.2010 (11:10) witam

moja pierwsza ciaza byla super, rewelacja, zadnych objawow, zadnych dolegliwosci , jedynie pare dni zachcianek smilie1.gif
cala ciaze bylam na pelnych obrotach ,praca ,zabawa itp, balowalam cala ciaze, jeszcze dzien przed porodem bylam na meczusmilie1.gif

a teraz jestem w ciazy i powiem ze juz mam czasami szczerze dosc, wlasnie znowu mam straszne bole rwy kulszowej az tak ze ani siedziec ani stac ani lezec, strasznie mi sie ciagnie ta ciaza juz bym chciala miec malego ze sobasmilie1.gif

pierwsza ciaza zakonczyla sie cc, mialam wywolywany porod bo bylo juz po terminie ,ale mimo wywolywania zero akcji szyjka nie ruszyla sie nawet na centymetrm zero skurczy, az w koncu sie okazalo ze maly jest zagrozony ,spadalo mu tetno i powiezli mnie na stolsmilie1.gif ogolnie wspominam to bardzo dobrze bo malo bolalo po cc juz tydzien po operacji dzwigalam robilam wszystko smilie1.gif

teraz tez chce cesarke ze strachu o dziecko ,co postanowi lekarz zobaczymysmilie1.gif
dawid
8 lat 4 miesiące 17 dni
Nathan
4 lata 7 miesięcy 0 dni
avatar # 28.1.2010 (11:52) Ja jestem w pierwszej i ciązy i jak narazie nie mam zadnych uciązliwych dolegliwości, zero wymiotów, mdłosci tylko piersiki bolą i sa nabrzmiałe, no i troszke macica ciągnie. Mam nadzieje ze kiedys drugą tez tak dobrze bede znosićsmilie1.gif
Miłoszek w brzuszku
4 lata 2 miesiące 5 dni
Miłoszek
4 lata 2 miesiące 5 dni
avatar # 28.1.2010 (14:05) ciekawe czym to jest spowodowane ze jedne mamuski maja mdlosci a inne nie
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
Oliwia
6 lat 2 miesiące 19 dni
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
avatar # 28.1.2010 (14:14) Ja tylko mam nadzieje ze wszystko jest w porządku z dzidzią momo ze właśnie nie mam tych wymiotów, bo niektóre osoby piszą ze powinno sie miec mdłości to wtedy wszystko jest ok
Miłoszek w brzuszku
4 lata 2 miesiące 5 dni
Miłoszek
4 lata 2 miesiące 5 dni
avatar # 28.1.2010 (14:16)
marlenkaw napisała:
Ja tylko mam nadzieje ze wszystko jest w porządku z dzidzią momo ze właśnie nie mam tych wymiotów, bo niektóre osoby piszą ze powinno sie miec mdłości to wtedy wszystko jest ok
niekoniecznie musisz miec mdlosci....moje kolezanki mdlosci w ciazy nie mialy i urodzily zdrowe dzieci.....takze nie ma regoly
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
Oliwia
6 lat 2 miesiące 19 dni
Olaf
4 lata 3 miesiące 9 dni
avatar # 28.1.2010 (14:17) bajka.....
ja sie pytalam lekarza i powiedziala ze czasem tak jest..podobno to jest obrona organizmu przed cialem obcym i czasem bardziej sie to czuje a czasem mniej
niektore z nas czasem tak przechodza zle a czasem bez problemow
maciej marek
8 lat 10 miesięcy 27 dni
Jacek Marek
4 lata 8 miesięcy 7 dni
avatar # 28.1.2010 (15:02)
marlenkaw napisała:
Ja tylko mam nadzieje ze wszystko jest w porządku z dzidzią momo ze właśnie nie mam tych wymiotów, bo niektóre osoby piszą ze powinno sie miec mdłości to wtedy wszystko jest ok
ze sie tak wtrace, bzdury jakies kompletne ze trzeba miec mdlosci, pierwszy raz slyszesmilie1.gif ja w pierwszej ciazy nie mialam zadnych mdlosci nic w ogole nie mialam objawow jakbym tak nie planowala ciazy to chyba bym nie wiedziala ze w ogole jestem w ciazy, nie sluchaj kochana glupotsmilie1.gif
dawid
8 lat 4 miesiące 17 dni
Nathan
4 lata 7 miesięcy 0 dni

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000

Podobne dyskusje

Odpowiedzi: 20 Jakie mogą wystąpić objawy w 3. tygodniu ciąży?
Autor: melisa000 | Ostatnia odpowiedź: 18.4.2014 (01:17)
Odpowiedzi: 12 Jakie macie/miałyście " Pierwsze objawy ciąży "
Autor: mloda17 | Ostatnia odpowiedź: 28.8.2009 (20:04)
Odpowiedzi: 10 Samopoczucie w ciąży ;)
Autor: mll19 | Ostatnia odpowiedź: 15.3.2012 (09:47)
Odpowiedzi: 23 samopoczucie w ciąży a płeć dziecka
Autor: bebezet | Ostatnia odpowiedź: 2.7.2009 (10:05)
Odpowiedzi: 48 Sprawdź czy jesteś w ciąży. Objawy ciąży.
Autor: benc | Ostatnia odpowiedź: 7.10.2008 (23:13)