model rodziny "2+2"-jest OK,a "2+3"lub wiecej juz--"o rety,po co wam jeszcze jedno dziecko?jak dacie sobie rade-czyli wiecej niz 2.dzieci to juz cos nie tak? - Strona 10 - Benc.pl


# Autor: Konto nieaktywne Wysłano: 2.7.2010 (00:07) Odpowiedzi: 91

model rodziny "2+2"-jest OK,a "2+3"lub wiecej juz--"o rety,po co wam jeszcze jedno dziecko?jak dacie sobie rade-czyli wiecej niz 2.dzieci to juz cos nie tak?

hejka
jestem mamą syna Kacpra(8l)i córeczki Weroniki(25lipca skonczy 2l)..i jestem w 23tyg ciąży
załozyłam ten wątek bo chciałabym sie dowiedziec jak to jest u innych mam,które mają jak ja 2.dzieci (lub wiecej)a nast.w drodze-jak są oceniane,czy zdarzyło sie ze ktos wam pow."po co ci kolejne dziecko?jak dasz sobie rade?"
A dlaczego?poniewaz ost doswiadczyłam czegos dla mnie przykrego

Dzis wracając z dziećmi do domu spotk.kolezanke,jak zobaczyła ze jestem w ciazy to szok i....nie napisze dokł.co powiedziała juz ale...popatrzyła ze współczuciemsmilie2.gif
nie kumam tego,jak mozna tak?
ok,moze i nie chciałam zachodzic juz ale stało sie,a teraz jak czuje nie tylko kopanie ale i jak mi sie tam wygina,wierci
brzuch mi zaczyna "falowac" ,juz wiem w którym miejscu jest -zwł.jak sie tak gimnastykuje
no ale zeby takie cos mowic ciezarnej?
moja ciotka jedna tez pow raz ze mi...współczuje,bo ona sama ma 3 dzieci-tak dzieci-mimo ze dorosli (najstarszy kuzyn ma 42l,kuzynka 39 a najmłodszy ok 35l.)i cała trójka wolni,bezdzietni,kuzynka mieszka od dawna sama na innym os.ale co week.i wolny czas jest tam u rodziców swoich a kuzyni-dalej z rodzicami
wiec mysli ze jak jej dzieciom sie nie ułozyło to ze moim tez?
ok,moze ktos tak sobie pomyslec ze po co mi 3.itd-ale zeby mowic wprost?
mi przez mysl by to nie przeszło,by pow tak ciezarnej która ma juz 2 czy wiecej dzieci i nast w drodze
Utarło sie ze jest model rodziny 2+2 a juz 2+3 lub wiecej to zaraz"po co ci nastepne?jak dasz sobie rade?itd?
3 dni temu jak szłam z małą spacerkiem,przechodziła taka pani starsza z kijkami-ten sport uprawia ale zapomn.nazwy i tak jakos zagadała,to szłysmy razem trocher bo miałam tez po drodze i w pewnym momencie ona mowi ze córeczka sliczna,ile latek?a jeszcze 2.we drodze a ja ze to 3.,bedzie a ona ...zdziwiona ze ja taka młoda a juz 3,zebym se dała spokoj bo za 20l bede miec 10dzieci-ze teraz 3,dziueci to juz duzo na te czasy itd
porypało ją!!!
cos jej tam odp.ale grzecznie i temat skonczony
a jeszcze kiedys inna kolezanka jak jej pow.o ciąży to zaraz pytania "jak dam sobie rade?"ze martwi sie o mnie ze swoją mamą,bo mam juz 2.,mało co wychodze z domu sama,bo tyylko dzieci,ze wg niej zmieniłam sie w "ciotke-klotke" bo tylko dom
tak sie wkurzyłam wtedy ze jej nazdałam,jak ona smie tam mówic?
martwi sie?-załosne to,bo sie wtrąca a nie martwi
jej łatwo gadac,bo ma 26l,mieszka z rodzicami,chodzi sobie po parkach.,sklepach itd
mnie nie bawi to,zamiast z nią wole gadac z innymi kobietami które juz maja dzieci lub beda miec
bo bynajmniej matka zrozumie 2.matke a taka co sobie "lata tu i tam" to co moze wiedziec n/t dzieci,rodziny?ciekawe czy ona jak bedzie juz miec dziecko-o ile bedzie miec-czy bedzie miec czass na latanie po jakis Silesiach itd?
jak nie ma pojecia o wychowywaniu to niech sie nie wtraca
wtedy to,co jej napisałam na gg to zamkn.buzie i juz skonczyła te gadki ale przykre to było
jak ktos smie sie wtrącac w czyjes zycie?mówic ile mozna miec teraz dzieci a ile za duzo?
w kazdym razie to ze sie ma wiecej dzieciniz 2.to nie zn.ze sie jest patologią jakąs
...eh ale coz,pewnie nie raz jeszcze doswiadcze uczucia współczucia,bo niestety dla wieksz.ludzi 3.dzieci to zdecyd.za duzo i juz zn.wpadke
a ja sie ludziom tł.nie musze czy wpadka czy nie(mimo ze jestesmy małzenstwem),to ich nie poowinno obchodzic,.
nie czekam specjalnie i nie oczekuje gratulacji ale słowa współczucia i jak dam sobie rade są nie na miejscu
to moje zdanie
niech kazdy pilnuje swojego nosa,co nie?
# 3.3.2011 (08:03) Anulka-dziękuję!! Tak naprawdę to ja chciałabym pracować poza domem,ale w mojej sytuacji ta praca jest idealna[przy czym wyjść z domu i wykonać ją w innym miejscu też można]. smilie1.gif
Patrycja
23 lat 6 miesięcy 14 dni
Dominika
8 lat 11 miesięcy 14 dni
Kacper
13 lat 2 miesiące 29 dni

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000


# Autor: Konto nieaktywne Wysłano: 2.7.2010 (00:07) Odpowiedzi: 91

model rodziny "2+2"-jest OK,a "2+3"lub wiecej juz--"o rety,po co wam jeszcze jedno dziecko?jak dacie sobie rade-czyli wiecej niz 2.dzieci to juz cos nie tak?

hejka
jestem mamą syna Kacpra(8l)i córeczki Weroniki(25lipca skonczy 2l)..i jestem w 23tyg ciąży
załozyłam ten wątek bo chciałabym sie dowiedziec jak to jest u innych mam,które mają jak ja 2.dzieci (lub wiecej)a nast.w drodze-jak są oceniane,czy zdarzyło sie ze ktos wam pow."po co ci kolejne dziecko?jak dasz sobie rade?"
A dlaczego?poniewaz ost doswiadczyłam czegos dla mnie przykrego

Dzis wracając z dziećmi do domu spotk.kolezanke,jak zobaczyła ze jestem w ciazy to szok i....nie napisze dokł.co powiedziała juz ale...popatrzyła ze współczuciemsmilie2.gif
nie kumam tego,jak mozna tak?
ok,moze i nie chciałam zachodzic juz ale stało sie,a teraz jak czuje nie tylko kopanie ale i jak mi sie tam wygina,wierci
brzuch mi zaczyna "falowac" ,juz wiem w którym miejscu jest -zwł.jak sie tak gimnastykuje
no ale zeby takie cos mowic ciezarnej?
moja ciotka jedna tez pow raz ze mi...współczuje,bo ona sama ma 3 dzieci-tak dzieci-mimo ze dorosli (najstarszy kuzyn ma 42l,kuzynka 39 a najmłodszy ok 35l.)i cała trójka wolni,bezdzietni,kuzynka mieszka od dawna sama na innym os.ale co week.i wolny czas jest tam u rodziców swoich a kuzyni-dalej z rodzicami
wiec mysli ze jak jej dzieciom sie nie ułozyło to ze moim tez?
ok,moze ktos tak sobie pomyslec ze po co mi 3.itd-ale zeby mowic wprost?
mi przez mysl by to nie przeszło,by pow tak ciezarnej która ma juz 2 czy wiecej dzieci i nast w drodze
Utarło sie ze jest model rodziny 2+2 a juz 2+3 lub wiecej to zaraz"po co ci nastepne?jak dasz sobie rade?itd?
3 dni temu jak szłam z małą spacerkiem,przechodziła taka pani starsza z kijkami-ten sport uprawia ale zapomn.nazwy i tak jakos zagadała,to szłysmy razem trocher bo miałam tez po drodze i w pewnym momencie ona mowi ze córeczka sliczna,ile latek?a jeszcze 2.we drodze a ja ze to 3.,bedzie a ona ...zdziwiona ze ja taka młoda a juz 3,zebym se dała spokoj bo za 20l bede miec 10dzieci-ze teraz 3,dziueci to juz duzo na te czasy itd
porypało ją!!!
cos jej tam odp.ale grzecznie i temat skonczony
a jeszcze kiedys inna kolezanka jak jej pow.o ciąży to zaraz pytania "jak dam sobie rade?"ze martwi sie o mnie ze swoją mamą,bo mam juz 2.,mało co wychodze z domu sama,bo tyylko dzieci,ze wg niej zmieniłam sie w "ciotke-klotke" bo tylko dom
tak sie wkurzyłam wtedy ze jej nazdałam,jak ona smie tam mówic?
martwi sie?-załosne to,bo sie wtrąca a nie martwi
jej łatwo gadac,bo ma 26l,mieszka z rodzicami,chodzi sobie po parkach.,sklepach itd
mnie nie bawi to,zamiast z nią wole gadac z innymi kobietami które juz maja dzieci lub beda miec
bo bynajmniej matka zrozumie 2.matke a taka co sobie "lata tu i tam" to co moze wiedziec n/t dzieci,rodziny?ciekawe czy ona jak bedzie juz miec dziecko-o ile bedzie miec-czy bedzie miec czass na latanie po jakis Silesiach itd?
jak nie ma pojecia o wychowywaniu to niech sie nie wtraca
wtedy to,co jej napisałam na gg to zamkn.buzie i juz skonczyła te gadki ale przykre to było
jak ktos smie sie wtrącac w czyjes zycie?mówic ile mozna miec teraz dzieci a ile za duzo?
w kazdym razie to ze sie ma wiecej dzieciniz 2.to nie zn.ze sie jest patologią jakąs
...eh ale coz,pewnie nie raz jeszcze doswiadcze uczucia współczucia,bo niestety dla wieksz.ludzi 3.dzieci to zdecyd.za duzo i juz zn.wpadke
a ja sie ludziom tł.nie musze czy wpadka czy nie(mimo ze jestesmy małzenstwem),to ich nie poowinno obchodzic,.
nie czekam specjalnie i nie oczekuje gratulacji ale słowa współczucia i jak dam sobie rade są nie na miejscu
to moje zdanie
niech kazdy pilnuje swojego nosa,co nie?
# 3.3.2011 (08:03) Anulka-dziękuję!! Tak naprawdę to ja chciałabym pracować poza domem,ale w mojej sytuacji ta praca jest idealna[przy czym wyjść z domu i wykonać ją w innym miejscu też można]. smilie1.gif
Patrycja
23 lat 6 miesięcy 14 dni
Dominika
8 lat 11 miesięcy 14 dni
Kacper
13 lat 2 miesiące 29 dni

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000