Badanie dla świeżo upieczonych mam - zapraszam! - Benc.pl

Grupa: Niemowlęta

# Autor: Studentka1 Wysłano: 22.10.2010 (18:18) Odpowiedzi: 2

Badanie dla świeżo upieczonych mam - zapraszam!

Drogie Mamy!

Jestem studentką V roku Wydziału Psychologii Uniwerku Warszawskiego. W tej chwili prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej. Dotyczą one nowego tematu: zależności między więzią u mamy, a jej zdolnością do samoregulacji, w tym przypadku w momencie zmiany, jaką jest urodzenie pierwszego dziecka, a więc do podjęcia nowej roli życiowej: bycia mamą.

Zachęcam do wzięcia udziału w badaniu:

• skierowanym do mam, które niedawno urodziły pierwsze dziecko
• skierowanym do mam, których dziecko ma obecnie albo będzie miało w najbliższym czasie od 4 do 8 tygodni,
• badanie jest anonimowe i kwestionariuszowe – tzn. można je przerwać w dowolnym momencie badania, jeśli jest taka potrzeba, bo np. dzidziuś płacze albo potrzebuje mamy i dokończyć w dowolnym czasie. Całe badanie zajmuje około 35 minut,
• dla zainteresowanych po zakończeniu badań istnieje możliwość otrzymania informacji o ich wynikach.

Jeśli któraś z Was spełnia ww. kryteria i byłaby gotowa mi pomóc bardzo proszę o kontakt drogą mailową pod adresem: badaniedlamam2010@wp.pl – można zadać mi pytania, jeśli jakieś się pojawiły, także umówić się na dowolny termin badania. Jestem w stanie spotkać się wszędzie na terenie Warszawy, także dojechać w godzinach zarówno porannych jak i popołudniowych, umówić się na wypełnienie kwestionariuszy w czasie Waszego spaceru czy w kawiarni albo w czasie wizyty np. w poradni zdrowia, także na Wydziale Psychologii UW – ul. Stawki 5/7.

Pozdrawiam serdecznie!
Anna
# 22.10.2010 (22:22) Witamsmilie3.gif
Ja z miłą chęcią pomogłabym ale niestety nie jestem z Warszawy tylko z Bielska-Białej... ale w każdym razie życzę powodzeniasmilie3.gif
Gabriela Anna
10 lat 4 miesiące 30 dni