MARTWA CIĄŻA - Strona 10 - Benc.pl


# Autor: aliona Wysłano: 30.11.2008 (08:52) Odpowiedzi: 93

MARTWA CIĄŻA

Witam wszystkich.Moze ktoś miał taką sytuacje jak ja?Juz mam śliczną coreczke ktora ma 7 lat.Moja miśka bardzo chciła rodzenstwo,wiec postanowiliś my z mężem że już w sumie czas na to aby pomyśleć o drugim maleństwu.W czerwcu tego roku zaszłam w ciąze,ale od początku czułąm się bardzo żle.Bardzo mocne bóle brzucha.Ale chodziłam do lekarza ktory bez przerwy mowił ze jest wszystko bardzo dobrze,WIEC WIERZYŁAM.W 14 tygodniu ciązy bardzo zle poczułąm sie.Kiedy pojechałam do szpitala,okazało sie ze serduszko mojego maluszka przestało bić w 12 tyg.Bardzo się załamałam i nie mogłam dojść do siebie... Mineło ponad 2 mieś..znow staramy sie o maluszka,ale jest jeden problem STRASZNIE SIE BOJE ZE ZNOW BEDZIE TAK SAMO (

# 8.10.2010 (22:17) Dziewczyny rusza nasza fundacja, o ktorej pisalam wczesniej, tu link do dyskusji o niej na bencu w zwiazku ze smiercia synka jednej z nas! -> http://www.benc.pl/grupy/forum/151/watek/916515/strona/3/fundacja_quotmichala_archaniolaquot_ktora_bedzie_pomagac_kobietom_w_ciazy_kobietom_ktore_stracily_dzieci/ Potrzebujecie pomocy, wsparcia? GRUPAMA powstaje właśnie dla Was. Jesteśmy Grupą Wsparcia Rodzin Dziecka Utraconego. Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby, które zetknęły się z tematem poronienia, martwego porodu oraz utraty dziecka na nasze pierwsze spotkanie. Z doświadczenia wiemy, że tego typu spotkania mogą pomóc. Oferujemy spotkanie z terapeutą, wsparcie, pomoc, rozmowę. Spotkania są całkowicie nieodpłatne więc przyjdź, bądź z nami. Pierwsze nasze spotkanie odbędzie się w środę 20.10.2010 o godzinie 19.00, przy ul. Królewskiej 27A LOKAL 171 w Warszawie. Masz pytania? Zadzwoń lub napisz: tel. 505640548, email: grupama@wp.pl Pamiętaj - Jesteśmy po to, aby Ci pomóc! Serdecznie zapraszamy. jezeli same nie jestescie gotowe badz chetne przeslijcie info dalej!! bardzo liczy sie liczebnosc grupy!
Pola
10 lat 16 dni
Nelka
6 lat 28 dni
# 6.1.2011 (16:57) trzymam kciuki zeby ie udało
emilia
12 lat 7 miesięcy 22 dni
Antosia
3 lata 5 miesięcy 10 dni
# Konto nieaktywne 16.1.2011 (15:38)
aliona napisała:
Witam wszystkich.Moze ktoś miał taką sytuacje jak ja?Juz mam śliczną coreczke ktora ma 7 lat.Moja miśka bardzo chciła rodzenstwo,wiec postanowiliś my z mężem że już w sumie czas na to aby pomyśleć o drugim maleństwu.W czerwcu tego roku zaszłam w ciąze,ale od początku czułąm się bardzo żle.Bardzo mocne bóle brzucha.Ale chodziłam do lekarza ktory bez przerwy mowił ze jest wszystko bardzo dobrze,WIEC WIERZYŁAM.W 14 tygodniu ciązy bardzo zle poczułąm sie.Kiedy pojechałam do szpitala,okazało sie ze serduszko mojego maluszka przestało bić w 12 tyg.Bardzo się załamałam i nie mogłam dojść do siebie... Mineło ponad 2 mieś..znow staramy sie o maluszka,ale jest jeden problem STRASZNIE SIE BOJE ZE ZNOW BEDZIE TAK SAMO smilie2.gif(
Też tak miałam od początku ciąży bardzo źle się czułam miałam silne bóle brzucha lekarz mówił mi że to normalne.W 19 tygodniu serce mojego maleństwa przestało bic

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000

Podobne dyskusje

Odpowiedzi: 3 Ciąża a uczelnia plastyczna , ciąża a wf?
Autor: GorzkaJakMokka | Ostatnia odpowiedź: 15.1.2011 (10:46)
Odpowiedzi: 1 Ciąża ?
Autor: | Ostatnia odpowiedź: 13.8.2014 (22:52)
Odpowiedzi: 10 ciaza?
Autor: maybemum | Ostatnia odpowiedź: 28.11.2013 (17:09)
Odpowiedzi: 6 ciaza
Autor: emilcia92 | Ostatnia odpowiedź: 11.5.2012 (22:17)


# Autor: aliona Wysłano: 30.11.2008 (08:52) Odpowiedzi: 93

MARTWA CIĄŻA

Witam wszystkich.Moze ktoś miał taką sytuacje jak ja?Juz mam śliczną coreczke ktora ma 7 lat.Moja miśka bardzo chciła rodzenstwo,wiec postanowiliś my z mężem że już w sumie czas na to aby pomyśleć o drugim maleństwu.W czerwcu tego roku zaszłam w ciąze,ale od początku czułąm się bardzo żle.Bardzo mocne bóle brzucha.Ale chodziłam do lekarza ktory bez przerwy mowił ze jest wszystko bardzo dobrze,WIEC WIERZYŁAM.W 14 tygodniu ciązy bardzo zle poczułąm sie.Kiedy pojechałam do szpitala,okazało sie ze serduszko mojego maluszka przestało bić w 12 tyg.Bardzo się załamałam i nie mogłam dojść do siebie... Mineło ponad 2 mieś..znow staramy sie o maluszka,ale jest jeden problem STRASZNIE SIE BOJE ZE ZNOW BEDZIE TAK SAMO (

# 8.10.2010 (22:17) Dziewczyny rusza nasza fundacja, o ktorej pisalam wczesniej, tu link do dyskusji o niej na bencu w zwiazku ze smiercia synka jednej z nas! -> http://www.benc.pl/grupy/forum/151/watek/916515/strona/3/fundacja_quotmichala_archaniolaquot_ktora_bedzie_pomagac_kobietom_w_ciazy_kobietom_ktore_stracily_dzieci/ Potrzebujecie pomocy, wsparcia? GRUPAMA powstaje właśnie dla Was. Jesteśmy Grupą Wsparcia Rodzin Dziecka Utraconego. Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby, które zetknęły się z tematem poronienia, martwego porodu oraz utraty dziecka na nasze pierwsze spotkanie. Z doświadczenia wiemy, że tego typu spotkania mogą pomóc. Oferujemy spotkanie z terapeutą, wsparcie, pomoc, rozmowę. Spotkania są całkowicie nieodpłatne więc przyjdź, bądź z nami. Pierwsze nasze spotkanie odbędzie się w środę 20.10.2010 o godzinie 19.00, przy ul. Królewskiej 27A LOKAL 171 w Warszawie. Masz pytania? Zadzwoń lub napisz: tel. 505640548, email: grupama@wp.pl Pamiętaj - Jesteśmy po to, aby Ci pomóc! Serdecznie zapraszamy. jezeli same nie jestescie gotowe badz chetne przeslijcie info dalej!! bardzo liczy sie liczebnosc grupy!
Pola
10 lat 16 dni
Nelka
6 lat 28 dni
# 6.1.2011 (16:57) trzymam kciuki zeby ie udało
emilia
12 lat 7 miesięcy 22 dni
Antosia
3 lata 5 miesięcy 10 dni
# Konto nieaktywne 16.1.2011 (15:38)
aliona napisała:
Witam wszystkich.Moze ktoś miał taką sytuacje jak ja?Juz mam śliczną coreczke ktora ma 7 lat.Moja miśka bardzo chciła rodzenstwo,wiec postanowiliś my z mężem że już w sumie czas na to aby pomyśleć o drugim maleństwu.W czerwcu tego roku zaszłam w ciąze,ale od początku czułąm się bardzo żle.Bardzo mocne bóle brzucha.Ale chodziłam do lekarza ktory bez przerwy mowił ze jest wszystko bardzo dobrze,WIEC WIERZYŁAM.W 14 tygodniu ciązy bardzo zle poczułąm sie.Kiedy pojechałam do szpitala,okazało sie ze serduszko mojego maluszka przestało bić w 12 tyg.Bardzo się załamałam i nie mogłam dojść do siebie... Mineło ponad 2 mieś..znow staramy sie o maluszka,ale jest jeden problem STRASZNIE SIE BOJE ZE ZNOW BEDZIE TAK SAMO smilie2.gif(
Też tak miałam od początku ciąży bardzo źle się czułam miałam silne bóle brzucha lekarz mówił mi że to normalne.W 19 tygodniu serce mojego maleństwa przestało bic

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000

Podobne dyskusje

Odpowiedzi: 3 Ciąża a uczelnia plastyczna , ciąża a wf?
Autor: GorzkaJakMokka | Ostatnia odpowiedź: 15.1.2011 (10:46)
Odpowiedzi: 1 Ciąża ?
Autor: | Ostatnia odpowiedź: 13.8.2014 (22:52)
Odpowiedzi: 10 ciaza?
Autor: maybemum | Ostatnia odpowiedź: 28.11.2013 (17:09)
Odpowiedzi: 6 ciaza
Autor: emilcia92 | Ostatnia odpowiedź: 11.5.2012 (22:17)