Pomogę zajść w ciążę - Dawca dla Ciebie - Benc.pl

# Autor: TwojDawca Wysłano: 1.6.2022 (23:14) Odpowiedzi: 0

Pomogę zajść w ciążę - Dawca dla Ciebie

Cześć!

Jestem młodym, zdrowym i żywotnym, 26-letnim mężczyzną. Na co dzień pracuję jako manager projektu w firmie międzynarodowej. Interesuję się fotografią oraz psychologią relacji międzyludzkich. Posiadam wykształcenie wyższe. Mówię biegle po polsku, po angielsku oraz po hiszpańsku, a język portugalski znam na poziomie komunikatywnym. Jak zapewne zauważyliście, moje ogłoszenie wyróżnia się na tle innych wysoką kulturą osobistą oraz poprawną polszczyzną. Wszystkie wyniki badań medycznych mam w normie, nie cierpię na żadne przewlekłe choroby ani nie mam nałogów. Mam 177 cm wzrostu, ważę 67 kg, jestem zadbany i mam dość spore powodzenie u kobiet.

Nie posiadam własnego potomstwa, ponieważ obecnie skupiam się głównie na swojej karierze zawodowej i rozwoju osobistym. Nie zmienia to jednak faktu, że moje zasoby nasienia pozostają w stanie gotowości i chciałbym wykorzystać szczytowy moment swojego życia, aby pomóc osobom potrzebującym wsparcia w inseminacji.

Jestem otwarty, aby za symboliczną opłatą (kwota do negocjacji) swoim nasieniem wesprzeć:
- Małżeństwa oraz pary, które doświadczają problemów podczas starań o dziecko lub w których przypadku mężczyzna jest bezpłodny.
- Samotne kobiety, pragnące potomstwa pomimo braku odpowiedniego partnera w ich życiu.
- Pary jednopłciowe (dwie kobiety), które chciałyby zdecydować się na potomstwo.

Zapłodnienie może odbyć się zarówno drogą naturalną, jak i przy pomocy in vitro. Po jednorazowym dokonaniu transakcji, jeżeli za pierwszym razem z jakiegokolwiek powodu miałoby się nam nie udać, zobowiązuję się do próbowania do skutku.