Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.



avatar # Autor: Konto nieaktywne Wysłano: 26.10.2008 (10:56) Odpowiedzi: 50

Seks po porodzie

KIEDY MOŻNA ZACZĄĆ SIE KOCHAC PO NATURALNYM PORODZIE Z CIECIEM KROCZA ?

avatar # 26.10.2008 (11:55)

polog trwa okolo 6 tygodni ale jak skonczysz krwawic to mozesz tylko psychicznie trzeba sie przelamac

izabela
6 lat 4 miesiące 22 dni
Jestem w ciąży
44 tygodnie 6 dni
avatar # 21.1.2009 (00:57)

ok 6-8 tyg po porodzie musi sie skonczyc krwawienie i wszytsko sie wygoic stan najlepiej oceni lekarz

Kuba
5 lat 10 miesięcy 26 dni
avatar # 4.2.2009 (12:26)

Ja jestem prawie 6 tygodni po porodzie, krwawienie ustało, szewki "chyba" wszystkie się rozpuściły, dolegliwości z tym związanych nie ma już praktycznie żadnych, G marudzi że tak już mu się tęskni i tak by się chciał ze mną już pokochać...a ja nie umiem. Pewnie to jakaś bariera psychiczna... boję się, że gdy we mnie wejdzie to mnie na nowo porozrywa, że bedzie bolało. Dziewczyny w szpitalu mówiły, że 1 raz po porodzie jest gorszy niż pierwszy raz w życiu!
Może ktoś kto ma już to za sobą coś opowie?

Wojtuś Grześ
5 lat 6 miesięcy 26 dni
Michaś Ryś
3 lata 9 miesięcy 13 dni
avatar # 4.2.2009 (13:46)

hihi ja!!

sluchajcie no moj P tez placze i juz sie odgraza co ze mna tam zrobi jak juz bedziemy mogli nie wychodzic z lozka:P
Faktycznie zgodze sie z tymi dziewczynami w szpitalu, bo boli, ale trzeba sie tez przelamac, bo ja nie tyle balam sie ze mnie porozrywa, ale ten bol mnie tak jakos zniechecal, ale tak po troszeczku od 3 dni probujemy i jest coraz lepiej
moze i nie powinnam sie zdecydowac jeszcze na seksik ale juz nie moglam wytrzymac:P

Jak ktoras bedzie juz tez po...to niech napisze, czy bolala ja kosc lonowa, bo ja to mam jakies takie bole, nawet bez seksiku, wiec nie wiem...czekam na wizyte!

Zuzanna Alicja
5 lat 6 miesięcy 18 dni
Filip
3 lata 2 dni
avatar # 5.2.2009 (11:52)

Kurcze Kaśka podziwiam odwagi
My za kilka dni z G mamy naszą drugą rocznicę...chciałabym mu zrobic taki prezencik... ale kurcze tchórz jestem ;/

Wojtuś Grześ
5 lat 6 miesięcy 26 dni
Michaś Ryś
3 lata 9 miesięcy 13 dni
avatar # Konto nieaktywne 5.2.2009 (12:06)

my w 4 tygodniu po porodzie spróbowaliśmy powolutku i nic nie bolało a rodziłam naturalnie i byłam nacinana tyle że ja nie miałam żadnego lęku przed tym
także moim zdaniem trzeba powolutku próbować i będzie dobrze

avatar # 5.2.2009 (13:07)

nom zebys wiedziala...dziwnie sie z tym czulam, ale lezalam jak kloda i w myslach gadalam sama do siebie, WYLUZUJ SIE, WYLUZUJ!! i tak jak napisalam wczesnije, tak powolutku powolutku i trzeciego dnia bylo juz zupenie inaczej
Oj Kacha marudzisz, popros o dobra gre wstepna swojego G i zobaczysz ze nie bedzie tak zle, a jesli bedzie, to zawsze mozecie przerwac, a i On napewno sie nie rozczaruje, bo przeciez to normalne...masz prawo sie bac.

Zuzanna Alicja
5 lat 6 miesięcy 18 dni
Filip
3 lata 2 dni
avatar # 5.2.2009 (14:42)

Wlasnie ja mam to samo co Kasia...Jakos sie boje i tyle. a mój juz tak bychciał a ja nie moge sie przemóc:/

Marcelina
5 lat 7 miesięcy 11 dni
avatar # 8.2.2009 (08:39)

Gosiek na naszym watku widzialam wzmianke, ze juz jestes po Poprosze o jakas szersza relacje
My z G mamy dzisiaj nasza rocznice... mialo byc pieknie i ladnie na naszym mieszkanku, ale wszystko wskazuje na to, ze jeszcze tam dzisiaj nie bedziemy nocowac... a tutaj to specjalnie nie ma warunkow...i moze nawet gdybym sie przemogla to chyba nie bardzo;/ zobaczymy zreszta jak sie dzien potoczy...

Wojtuś Grześ
5 lat 6 miesięcy 26 dni
Michaś Ryś
3 lata 9 miesięcy 13 dni
avatar # 8.2.2009 (08:51)

No mi sie udało a wczoraj tzn dzisiejszej nocy byla powtórka:P...M sie baaaardzo mocno zdziwił hihi. Bo wpierw uśpiłam Malutką on juz sobie zasnął, a ja poszlam sie ubrac w ładną bieliznę, która to dostałam od niego juz dawno dawno temu:P...No i go obudzilam A sie cieszł, ze hoho:P U mnie juz jest ok

Marcelina
5 lat 7 miesięcy 11 dni

Zaloguj się by móc odpowiadać w tym wątku.

Zapisuję... Pozostało znaków 6000

Podobne dyskusje

Odpowiedzi: 181 Seks po porodzie;/
Autor: | Ostatnia odpowiedź: 3.1.2010 (13:37)
Odpowiedzi: 23 seks krotko po porodzie
Autor: KePaola | Ostatnia odpowiedź: 13.7.2010 (15:13)
Odpowiedzi: 737 Seks podczas ciąży
Autor: secondshe | Ostatnia odpowiedź: 10.8.2008 (14:34)
Odpowiedzi: 86 Seks w łazience szkolnej.
Autor: Polaris | Ostatnia odpowiedź: 1.4.2009 (15:19)